تقدیر از دانشجویان انجمن علمی روابط بین الملل که موفق  به کسب رتبه در مسابقات جاده ابریشم

۰۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۶ کد : ۱۶۰۵۱ خبر روز
تعداد بازدید:۳۳۳
تقدیر از دانشجویان انجمن علمی روابط بین الملل که موفق  به کسب رتبه در مسابقات جاده ابریشم

مراسم تقدیر از دانشجویان انجمن روابط بین الملل با حضور آقای دکتر محمدرضا ویژه(ریاست دانشکده)، آقای دکتر سیدرضا موسوی نیا(معاون پژوهشی)، آقای دکتر حبیب الله رحیمی(معاون آموزشی) سرکار خانم دکتر میترا راه نجات( مدیر امور فرهنگی دانشگاه) ، آقایان علی خوانساری، کامیار هاتف و خانم مریم جعفری (دانشجویان روابط بین الملل) ساعت 12 روز شنبه 8 آبان ماه 1400 در دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد.

 جلسه با معرفی دانشجویان شروع شد و جناب آقایان دکتر  محمدرضا ویژه و دکتر سیدرضا موسوی نیا به صحبت در مورد فعالیت های انجمن روابط بین الملل و پویایی و مشارکت انجمن در کارهای پژوهشی پرداختند و از تلاش دانشجویان تشکر کردند و برای آنها آرزوی موفقیت در تمام عرصه ها را داشتند.

پس از آن سرکار خانم دکتر راه نجات نیز از پویایی و تلاش دانشجویان سپاسگزاری کرده و به توضیح در مورد سایر فعالیت های انجمن و موفقیت های آن پرداختند و از تشکیل انجمن علمی افغانستان که توسط دانشجویان و اساتید افغان اداره میشود خبر دادند و برای موفقیت دانشجویان انجمن روابط بین الملل که موفق به کسب رتبه در مسابقات جاده ابریشم شدند آرزوی موفقیت کردند.

 سپس دانشجویان به توضیح در مورد سایر فعالیت هایی که در دوران کرونا انجام داده اند پرداختند.

در آخر با تقدیم لوح تقدیر از طرف دانشکده و معاونت فرهنگی به دانشجویان از آنها تقدیر به عمل آمد.

 

لینک خبر موفقیت اعضای انجمن علمی روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی در جشنواره بین‌المللی شبکه دانشگاهیان جاده ابریشم


( ۲ )

نظر شما :