کارگاه علمی بین‌المللی «اقتصاد سیاسی بحران بین‌المللی»

۰۴ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۶ کد : ۲۳۵۸۳ خبر روز
تعداد بازدید:۹۶
کارگاه علمی بین‌المللی «اقتصاد سیاسی بحران بین‌المللی»

کارگاه علمی بین المللی «اقتصاد سیاسی بحران بین المللی» به همت معاونت پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی  دانشگاه در تالار صلح دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد. 

 

کارگاه علمی بین‌المللی «اقتصاد سیاسی بحران بین المللی» با تدریس دکتر «ایگور ماتویف»، از اندیشمندان و دیپلمات‌های نامدار و برجسته این کشور و عضو باشگاه والدای روسیه به همتمعاونت پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه‌طباطبائی درمحل تالار صلح دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه برگزار شد.
دکتر ماتویف در این کارگاه 4روزه که با حضور دانشجویان رشته‌های علوم سیاسی، روابط بین‌الملل و مطالعات منطقه‌ای برگزار شد به بیان مباحثی درباره تعریف اقتصاد سیاسی بحران، انواع اقتصاد سیاسی مرتبط با بحران‌های بین‌المللی، اقتصاد سیاسی دولت‌های ورشکسته، اقتصاد سیاسی دولت‌های دوپاره و اقتصاد سیاسی دولت‌هایی که از درون دارای تعارضات چندگانه هستند پرداخت.
مباحث کارگاه، شامل سمینارهایی تعریف شده بود که با مشارکت و همکاری فعال دانشجویان انجام شد. دانشجویان پیش از هر جلسه مواد درسی و مقالاتی را که توسط مدرس و دبیر اجرایی کارگاه برای آن‌ها ارسال شده بود، مطالعه می‌کردند و در نیمه دوم کلاس آن مباحث، مورد بحث و بررسی قرار می‌گرفت. بخش پایانی هر کلاس نیز به پرسش و پاسخ بین دانشجویان و مدرس کارگاه اختصاص داشت.


 


نظر شما :