موفقیت تیم موت کورت مدیا در مسابقات بین المللی آکسفورد انگلستان

۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۰۷۸ خبر روز اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۹۰۳
موفقیت تیم موت کورت مدیا در مسابقات بین المللی آکسفورد انگلستان
موفقیت تیم موت کورت مدیا در مسابقات بین المللی آکسفورد انگلستان

موفقیت تیم موت کورت مدیا دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی در مسابقات بین المللی آکسفورد انگلستان : بیستم فروردین 1396

در دهمین دوره مسابقات جهانی موت کورت حقوق رسانه ، تیم دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان اولین تیم ایرانی ، در  مسابقات جهانی ، موفق به کسب جایزه جاناتان بلیک Jonathan Blake گردید . 

    جایزه جاناتان بلیک از سال دو هزار و چهارده در مسابقات جهانی به تیم شایسته اعطا می گردد . در ارزیابی تیم شایسته ویژگی های متعددی از جمله توانایی اعضای تیم ،  نحوه ارایه در مسابقات ، میزان دسترسی به منابع و تاثیر بسازی که در فهم و توسعه حقوق رسانه در کشور خود داشته اند ، اعطا می گردد . 

    پروفسور جاناتان بلیک ، استاد تمام دانشگاه استنفورد إمریکا و همکار پروفسور پرایس در تأسیس علم حقوق رسانه در جهان بوده و شاگردان بسیاری در سراسر جهان در حوزه حقوق رسانه تربیت کرده است . 

    در روز پایانی مسابقات طی مراسم رسمی در court room town hall شهر اکسفورد ، از تیم دانشگاه علامه طباطبایی با حضور پروفسور بلیک و پروفسور پرایس و قضات بین المللی تقدیر به عمل آمد و تیم دانشگاه علامه طباطبایی لوح تقدیر خود را از دست بروفسور بلیک دریافت کرد . 

    به لطف الهی با وجود تمام مشکلات مالی و فرإیندهای مشکل ساز و برداشت های نا مناسب از اهمیت موضوع ، تیم دانشگاه علامه طباطبایی توانست با استقبال چشمگیر نهاد برگزار کننده در مسابقات جهانی شرکت کند و جایزه ویژه مسابقات را کسب کند .

    لازم میدانیم از عزیزانی که تیم موت کورت حقوق رسانه دانشگاه علامه طباطبایی را آموزش دادند و راهنمایی کردند ، صمیمانه تشکر کنیم . از آقای منیر احمدی که مربی گری تیم ایران را در مسابقات منطقه ای هند بر عهده داشتند و حقیقتا بدون کمک ایشان تشکیل تیم نا ممکن می نمود ، سپاس گزاریم . 

همین طور از إقای سعید کاوه بزرگوار که بسیار دلسوزانه تیم حقوق رسانه را جهت دور جهانی کمک و راهنمایی نمودند ، ممنونیم و از استاد گرامی مان آقای دکتر وکیلیان کمال تشکر را داریم و امیدواریم که امکان حضورشان در مسابقات جهانی به همراه تیم در سال آتی فراهم شود . چرا که رسمیت تیم به حضور  استاد برجسته ای به نمایندگی از دانشگاه نظیر آقای دکتر وکیلیان می باشد . در نهایت از تمامی اساتید و بزرگوارانی که این ایمیل از سوی تیم به ایشان ارسال گردیده و سهمی در هدایت و حمایت از تیم داشته اند ، کمال تشکر را داریم و امیدواریم با حمایت همه بزرگواران بتوانیم در ترفیع مقام دانشگاه علامه طباطبایی سهمی ایفا نماییم .

    امید که در سال های آتی با برنامه ریزی های صحیح تر و حمایت های مناسب تیم دانشگاه علامه طباطبایی ، با مشکلات کمتری در مسابقات شرکت کند و بتوان با مشارکت دانشگاه علامه و نهاد برگزار کننده مسابقات ، به توسعه علم حقوق رسانه در کشور ایران کمک کرد . 

 

اعضای تیم حقوق رسانه دانشگاه علامه طباطبایی ؛ 

    فاطمه سرخیل 

    فروغ قاسم زاده

    بهاره قلیزاده 

    یاسمن سادات میرافشاریه 

    و سید امیر محمد ارجمند 

 

 


نظر شما :