گزارش قبل از برگزاری دور بین المللی مسابقه جساب

۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۰۷۹ خبر روز اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۲۱۶
گزارش قبل از برگزاری دور بین المللی مسابقه جساب
گزارش قبل از برگزاری دور بین المللی مسابقه جساب

گزارش قبل از برگزاری دور بین المللی مسابقه جساب و حضور دانشگاه علامه در دور بین ­المللی به عنوان تنها نماینده ایران

مرحله شفاهی مسابقه دور ملی

در تاریخ 9 بهمن ماه 1395 تیم دانشگاه علامه در دور ملی مسابقه جساپ در برابر دو تیم از دانشگاه روابط بین­ الملل و آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات در مقام­های خوانده و خواهان قرار گرفتند که به گفته قضات مسابقه - از جمله سرکار خانم دکتر الناز نساری که تجربه قضاوت در دور بین المللی مسابقات جساپ سال گذشته را داشتند و همچنین جناب آقای دکتر علیرضا ابراهیم گل که تجربه قضاوت در موت کورت­های ملی و بین­المللی را داشتند- اعضای تیم دانشگاه علامه طباطبایی در کار تیمی، پاسخ به سوالات و ارائه خود بسیار قوی و موثر حاضر شدند. نشان این عملکرد را می­توان در انتخاب خانم سیما غفاری به عنوان برترین موتر( ارائه کننده) و خانم رویا محمدی به عنوان سومین موتر برتر دید؛ هر دو عزیز به شایستگی نتایج کار کل تیم را نشان دادند.

بر خود لازم می دانیم که تاکید کنیم سایر اعضا(ریسرچر یا محقق) متشکل از خانم بهار باباپور، آقایان معتمدی و شجاعی نیز با تحقیقات درست و کامل خود توانستند دانش علمی گروه را بالا ببرند تا نتیجه مطلوب حاصل شد‌.

به دلیل همین کار تیمی خوب و موثر بود که تیم دانشگاه علامه توانست از جانب برگزارکنندگان مسابقه در ابتدا به عنوان تیم ناظر دعوت شود.

لازم به ذکر است که تنها تیمی به عنوان تیم ناظر دعوت می­شود  که از نظر علمی و مقام­های کسب شده در دور ملی دارای جایگاه بالایی باشد و درخشش تیم دانشگاه علامه طباطبایی باعث کسب چنین فرصتی شد.

در ادامه از آن جایی که دریافت وقت ویزا برای سفارت آمریکا بسیار دشوار بود؟ طی مکاتبات یکی از مربیان تیم، آقای عارفی، مدیر اجرایی مسابقات آمریکا خانم برای تیم­های ایرانی وقت سفارت در اوایل اسفند ماه 1395 گرفتند.

خوشبختانه تمامی اعضا تیم دانشگاه علامه موفق به اخذ ویزا شدند.

به دلیل موفقیت تیم دانشگاه علامه در دور ملی و مقام­هایی که در این دور کسب نمود موسسه بین­المللی ILSA هزینه هتل تیم دانشگاه علامه را متقبل و پرداخت نمود تا در روزهای مسابقه اعضا از نظر امکانات جا مشکلی نداشته باشند.

و در نهایت در روزهای آخر اسفند ماه سال 1395 ایمیلی از جانب خانم Lesley A. Benn دریافت شد که بیان می­کرد تیم دانشگاه علامه طباطبایی نه به عنوان تیم ناظر، بلکه به عنوان تیم اصلی در دور بین­المللی مسابقات شرکت خواهد نمود.  این نخستین بار است که دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان تیم اصلی در این مسابقات شرکت می­کند این مهم نشان از شایستگی و برتری این تیم خوب دانشگاه است.

در پایان، لازم می­دانیم اشاره کنیم قبل از آن که تیم به عنوان تیم اصلی معرفی شود تمرینات خود را آغاز نمود:

در تاریخ 17 اسفند ماه 1395تیم از ساعت 2 تا 6 عصر در دو مقام خواهان و خوانده تمرین کرد و در سال 1396 نیز برنامه ذیل برای اعضا تیم درنظر گرفته شد:

 هر یک از موترها از طریق برنامه واتس آپ با مربیان خود آقای عارفی و خانم مشرف جوادی در تاریخ­های ذکر شده در برنامه تمرین داشتند. /p>

ریسرچرها نیز تمامی نقاط قوت و ضعف تیم را بار دیگر بررسی کردند و در اختیار مربیان و اعضا تیم قرار دادند.

Schedule for practicing before International Rounds

24th March

All the members must read the Compromis for at least 2 times.

25th March

Researchers must read team 484 Memorial and extract our weak spots in arguments. Mooters must read their oral pleadings and memorize them as they have before.

26th March

We will have an online moot and bolster the

Weak spots for which, researchers are obliged to eliminate

 

 

30th March

We will have our second online moot based on the researches that has been done

31th March

All the members should read the compromis for 2 times/ mooters have also the obligation to read their orals and memorize them

 

 

5th April

Third moot session in person

 

 


نظر شما :