فراخوان هشتمین کنگرۀ انجمن ایرانشناسی اسپانیا

۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۳۳۸ خبر روز
تعداد بازدید:۱۳۳۲
فراخوان
 فراخوان هشتمین کنگرۀ انجمن ایرانشناسی اسپانیا


 هشتمین کنگرۀ انجمن ایرانشناسی اسپانیا با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید، دانشگاه تهران و انجمن ایرانی تاریخ اسلام، در روزهای4 و 5 نوامبر2018 در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

 لذا از اعضای انجمن و کلیۀ ایرانشناسان از سراسر دنیا در تمامی حوزه های ایرانشناسی جهت شرکت در کنگره دعوت بعمل می آید. شایان ذکر است که تعداد 30 سخنرانی برای ارائه در این کنگره در نظر گرفته شده است که از این تعداد، 15 سخنرانی ازشرکت کنندگان ازداخل ایران و 15 سخنرانی از شرکت کنندگان از خارج از ایران انتخاب خواهد شد. مدت زمان ایراد هر سخنرانی 30 دقیقه در نظر گرفته شده و پس از اتمام هر سخنرانی یک جلسه پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد. سخنرانی ها و جلسات پرسش و پاسخ به سه زبان اسپانیایی، فارسی یا انگلیسی قابل بیان می باشند.

 نحوۀ انتخاب مقالات همانند سالهای گذشته توسط یک کمیتۀ علمی صورت خواهد گرفت. کمیتۀ یاد شده چکیده های دریافت شده را بررسی نموده و بر اساس کیفیت علمی، آنها را انتخاب خواهد نمود. بدین منظور لازم است پژوهشگران ارجمند چکیدۀ مقالۀ خود را حداکثر در 500 کلمه به یکی از سه زبان فوق همراه با رزومۀ کوتاهی از خود تا تاریخ 15 جون 2018 برابر با ۲۵ خرداد 1397 به ایمیل هایی که در ذیل اعلام شده ارسال نمایند.

 از علاقمندان به شرکت در کنگره درخواست می شود در اسرع وقت عنوان سخنرانی خودرا اطلاع دهند.

گفتنی است که هزینه های اقامت و پذیرایی به مدت سه شب بر عهدۀ مؤسسات همکار است و تنها به سخنرانانی که از خارج از ایران در کنگره شرکت می نمایند 150 یورو (یا معادل آن به ریال) به عنوان کمک هزینه پرداخت خواهد شد. هزینۀ ویزا و بلیط هواپیما بر عهدۀ شخص شرکت کننده می باشد.

 چنانچه بعضی افراد بخواهند بیش از زمان ذکر شده در ایران بمانند، هزینۀ اقامت روزهای اضافه بر عهدۀ خودشان می باشد.

 پس از پایان کنگره مهلتی به سخنرانان داده خواهد شد تا مقالۀ کامل خود را  بصورت کتبی جهت چاپ در بولتن مربوط به کنگرۀ هشتم ارائه نمایند

  خواهشمد است چکیدۀ مقاله خود را از طریق آدرس های الکترونیک ذیل ارسال فرمایید.

 برای متقاضیان از داخل ایران:

 info@isihistory.ir (دکتر سید احمد رضا خضری، رئیس هیأت مدیره انجمن ایرانی تاریخ اسلام)

 برای متقاضیان خارج از ایران:

 Yamshid_2000@yahoo.es(خواکین رودریگز، دبیر انجمن ایران شناسان اسپانیا)

  به امید حضور شما عزیزان در تهران، و اینکه این کنگره نقطه عطفی باشد در توسعه و پیشرفت مطالعات ایرانشناسی در دنیای اسپانیولی زبان باشد.

 آلفرد کاواناق

رئیس انجمن ایران شناسی اسپانیا

 خواکین رودریگز

دبیر انجمن ایران شناسی اسپانیا

 

 


نظر شما :