معرفی پژوهشگران برتر

۱۲ آبان ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۲۶۰ خبر روز
تعداد بازدید:۳۷۲
نوزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر
معرفی پژوهشگران برتر

در اجرای دستورالعمل نوزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور، خواهشمند است نسبت به معرفی یک نفر از اعضای هیأت علمی آن دانشکده، بر اساس دستورالعمل پیوست و عملکرد پنج ساله منتهی به مهرماه 1397- از 1392/07/01 الی 1397/06/31، حداکثر تا تاریخ 1397/08/15 به این معاونت اقدام نمایند. تأکید می‌شود پس از اعلام فراخوان به اعضاء هیأت علمی، محاسبه امتیاز افراد واجدشرایط آن واحد آموزشی صرفاً از طریق اطلاعات و مستندات ثبت شده در «سامانه مدیریت پژوهش و فناوری» دانشگاه و با توجه به نکات زیر صورت پذیرد تا امکان بررسی عملکرد پژوهشگر برتر آن دانشکده توسط دانشگاه و در صورت لزوم توسط وزارت مبتوع فراهم شود:

    فرد برگزیده، بالاترین امتیاز را در بندهای ماده 5 دستورالعمل پیوست و آئین‌نامه ارتقاء اعضا هیأت علمی دانشگاه  در بین استادان دانشکده کسب کرده باشد.
    با توجه به اینکه فرایند ارزیابی عملکرد در سطح دانشگاه صرفاً بر مبنای اطلاعات و مستندات ثبت شده استادان در «سامانه مدیریت پژوهش و فناوری» انجام خواهد شد، لذا معرفی پژوهشگر برتر کفایت می‌کند و نیازی به ارسال سوابق و مستندات پژوهشگر برتر دانشکده به معاونت پژوهشی نیست.


    پژوهشگر معرفی شده علاوه بر احراز امتیازات ماده 5 دستورالعمل پیوست، باید در رشته موضوعی خود از شاخص‌های کیفی نظیر شاخص هرش (H-Index) و میزان ارجاعات (Citation) بالا برخوردار باشند.
    دانشکده مختار است کمیته‌ای را با عضویت رئیس واحد، معاون پژوهشی و نمایندگانی از هر گروه‌آموزشی برای بررسی عملکرد افراد واجدشرایط تشکیل دهد.
    با توجه به اینکه وزارت متبوع برخلاف رویه سابق، رأسا اقدام به استخراج و ارزیابی اطلاعات و مستندات عملکرد پژوهشگران معرفی شده خواهد پرداخت، دقت در ارزیابی و بررسی سوابق فرد معرفی شده مورد انتظار است.


نظر شما :