اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر مشکلات رفتاری و روابط والد - فرزند کودکان با نارسایی توجه - بیش فعالی | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روانشناسي و آموزش كودكان استثنايي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | زهرا اقابابائی کچوئی | | عسگر علیمحمدی | | ۱۰ دی ۱۴۰۳ |
بررسی اثربخشی تربیت جنسی بر شکل گیری هویت جنسی و خودپنداره و تصویر بدنی نوجوانان با آسیب شنوایی | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روانشناسي و آموزش كودكان استثنايي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | فاطمه سادات اسحاقی نیا | عسگر علیمحمدی | | | ۱۰ دی ۱۴۰۳ |
اثربخشی سایکودرام (روان نمایشگری) مبتنی بر شناخت اجتماعی بر خودتنظیمی هیجانی و مهارت های اجتماعی کودکان با نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روانشناسي و آموزش كودكان استثنايي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | محدثه رضازاده ملا | | | عسگر علیمحمدی | ۰۲ مهر ۱۴۰۳ |
اثربخشی بازی درمانی حسی بر توجه دیداری شنیداری پایدار و زمان واکنش در کودکان تیزهوش دارای نقص توجه/ بیش فعالی | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روانشناسي و آموزش كودكان استثنايي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | فاطمه شنبدی | عسگر علیمحمدی | | | ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ |
تدوین برنامه توانبخشی شناختی( یافتن سریع کلمه) و اثربخشی آن بر رشد و پردازش شنیداری کودکان با اختلال های عصب- تحولی ( مطالعه موردی: در کودکان نارشاخوان و کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روانشناسي و آموزش كودكان استثنايي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | هدی فرامرزی | | | عسگر علیمحمدی | ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |
تدوین بسته آموزش تحلیل رفتار متقابل مبتنی بر سن بالغ و اثربخشی آن بر خود تاملی، کفایت اجتماعی و مسیولیت پذیری نوجوانان دچار اختلال سلوک | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روانشناسي و آموزش كودكان استثنايي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | محسن محمدی | | | عسگر علیمحمدی | ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |
تدوین برنامه تلفیقی مداخله ای بازی های زبانی و ادراکی -دیداری و اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن در دانش آموز دیرآموز | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روانشناسي و آموزش كودكان استثنايي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | مرضیه زینی | | | عسگر علیمحمدی | ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |
ساخت و اعتباریابی مقیاس کامپیوتری سنجش نیمرخ حسی کودکان با اختلال طبف اوتیسم | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روانشناسي و آموزش كودكان استثنايي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | نازنین راکبی | | | عسگر علیمحمدی | ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |
تدوین و اعتباریابی برنامه توانمند سازی شناختی با رویکرد بدنمندی و اثربخشی آن بر بهبود مهارتهای پیشا ریاضی و حافظه فعال دیداری- فضایی در کودکان پبش دبستانی | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روانشناسي و آموزش كودكان استثنايي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | مبینا غفوری | | | عسگر علیمحمدی | ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |
تدوین و تعیین اثربخشی برنامه ت.انمند سازی حس حرکتی بر بازداری و فعال سازی رفتاری و انسجام مرکزی کودکانبا اختلال نقص توجه - بیش فعالی | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روانشناسي و آموزش كودكان استثنايي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | تینا محمدی | | | عسگر علیمحمدی | ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ |